ovanligt att det regnar

Ja vaknade av att man hörde regnet piska mot fönstret, när ska vi få solsen igen?
Jag skulle ha behövt klippt gräsmattan och dona lite ute men det kan man ju inte göra nu..

Men lite positivt är att man kan få mkt gjort inne istället.
Jag ska rensa ur allt som bara ligger o samlar damm hemma.

Ska börja med sovrummet som just nu fungerar som ett förvaringsrum, allt som inte används hamnar där uppe sen blir jag galen för att det aldrig ser städat ut där :P

Så nu ska ALLT skit bort.


Var in o lämnade tillbaka min nya mobil som gick sönder i onsdags, så jag fick en helt ny tele igen. :)
Fast inte en röd utan en silver men samma modell.
Men redan när jag  öppnade förpackningen och kände på telefonen så var den mycket stabilare än den andra så det var nog stora fel på den första..

Eroz har inte blivit bra än heller, ringde till veterinären idag men vi kunde inte komma in förens på måndag 18.30
får hoppas att det inte e allt för stora fel på lillpungen min.

Nä nu ska jag börja röjja undan lite.
                                                                                            puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0