Ny mobiltelefon.

Äntligen har jag köpt en ny mobil, det var ju på tiden så alla kan få tag på mej :P

Fick ett nytt mobilnr oxå så dom som inte har fått det och vill ha det lämna en komentar så skickar jag det till er.


Idag har jag inte gjort så mkt annars, var in en sväng till valbo o handlade bara, sen har jag bara slappat :P

Marina kom hit o knäppte lite kort på mej O Eroz.  :)

imorgon ska jag jobba 8-15 sen på tisdag kör jag 12 timmars sen LEEEEEDIG i 5 dagar  :)))

Nä nu ska jag gå o sova..
HA det så bra alla ni andra

uss o kraaaaaaaaaaaaam


Kommentarer
Postat av: marina

2009-07-10 @ 00:01:23
URL: http://axelssonmarina.blogg.se/
Postat av: marina

ojoj... jag va lite för snabb med knapparna.. glömde bort att kommentera :) Ni blev så fiina så <3

2009-07-10 @ 00:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0