Lägenheten full...

Ja det blev några flera än bara Katja och Erik..

John, sandra, Timo och Johanna kom också, men det var jätte trevligt.
Medans killarna fiskade så att vi och pratade och drack lite kaffe sen åkte Johanna och Katja och hämtade pizza :)

Sandra hade Olle med sej så det blev en lugn kväll, men när John O sandra åkte hem så började Micke och Erik att spela musik, jag blev så trött vid 2 tiden så jag gick o la mej så dom fick sitta o prata själv :) 
Var ju ett tag sedan dom umgicks så jag tänkte att dom skulle få vara själva lite oxå.

Nu ska jag bara städa undan allt skit som blev igår...
Micke åkte och fiskade en sväng nu med Erik och Timo, så jag blev ensam med städningen.....


Nä har inte tid att sitta här mera nu.

Ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0