Härlig dag :)

Idag på jobbet så tog vi oss en tripp till älgparken i Mo och kollade på älgarna Daniel och Victoria :)

Var jätte mysigt att gå omkring och strosa där, såg älgarna på nära håll också så att alla brukarna kunde se dom, sen tog vi en liten fika och då kom älgen Daniel och ställde sej alldeles vid stängslet :)

                                Älgen Daniel.
               


Sen när jag kom hem från jobbet så skulle  Micke åka och fiska med Erik så då tog jag och Eroz oss en tur ut i skogen, men inte i Jädraås skogarna utan det blev ockelbo skogen :)
Skulle köpa kattmat så då åkte jag skogsvägen till Ockelbo så då passade jag och Eroz på att ta en liten promenad oxå.:)

Vi åkte upp till Rönnåsen och kollade lite sen gick vi omkring där i skogen ett tag, jätte mysigt var det :)             

Så idag har jag haft en riktig ute dag, alltid lika skönt :)

Nä nu ska jag fortsätta min dag/kväll med att sätta mej på bron och dricka en kopp kaffe.

Ha det så bra.                                         

P.S jag har namnsdag idag D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0