chaffis....

Ja jag sitter och väntar på att Morgan ska ringa o säga att han vill hem så jag får åka o hämta honom snart...
Börjar bli ganska så trött nu...

Annars  har jag inte gjort så mkt idag.

Var upp och hälsade på Annika en sväng på fm, satt o pratade en massa, var längesedan vi sågs nu så vi hade lite att gå igenom :P


Var sen iväg till Valbo en sväng med syster och kollade läget lite.
Jätte oväder när vi kom dit blixtra o ös regnade, så vi blev dyngsura innan vi kom in... :(

Och inne på Valbo var det läcka på intersport så det var jätte blött i hela butiken och en jätte pöl utanför så man blev blöt om fötterna när man gick där. :)

Handlade bara en ny tröja och mattor till sovrummet. :))

Sen kom mamma o pappa o hälsade på på kvällen, lillebror var oxå med så det blev en väldans fart här hemma.
En glasskål gick sönder blandannat.
men det får man räkna med när lillebror kommer.. :P

I morgon ska nog jag o Micke in o kolla efter mobiltelefoner, min är jätte trasig och Micke behöver oxå en ny,
funderar på om jag ska ta abonnemang..
Men jag vet inte visar sej i morgon.. :)))

Nä nu hoppas jag att han ringer snart innan jag somnar i soffan...

Puss o Kraaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0