blixtrar o dunder..

Precis när jag skulle börja skriva ett blogg inlägg så såg jag en blixt o ett tag efteråt hörde jag ett dunder så jag lära stänga av, ska göra ett nytt försök nu då..

Idag kommer det inte att ske många knop, det enda jag ska göra är att dammsuga golven och torka av dom lite..

Ikväll kommer Katja, Erik o Elias hit (tror att Elias kommer iaf) Erik o Micke  ska åka o fiska så jag o Katja kommer väl att sitta o prata lite o dricka lite kaffe tror jag :)

Har suttit o skrivit en lista på saker som jag ska köpa när lönen kommer, blir lite dekorationer  till lägenheten och lite annat smått och gott som behövs :)

Måste köpe en bil också, en peugeot 206 tror jag att det blir. :))
Ska bara vänta tills jag får skriva på papper om jag ska få en fast tjänst sen ska jag åka till banken och fråga om jag får låna lite pengar.. :))


Nä nu ska jag börja dammsuga lite.

Ha en bra dag.       Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0