Städ dag!

Ja idag har jag tagit tag i städning och tvätten, fast jag är inte klar med städningen än..
Har blivit några avbrott och satt mej framför tv:n eller datorn...
Men nu ska jag ta tag i det sista sen är jag äntligen klar med julstädandet :)

Har plockat fram tomtar och ställt dom på plats och när jag gjorde det hittade jag en flyttlåda med lite porslin i som jag hade glömt att plocka fram när jag flyttade hit så nu står dom också på plats :)  Bättre sent än aldrig :)

Micke har smitit undan julstädandet och tagit hunden med sej till skogen istället, men det är nog lika bra det annars är dom bara i vägen :P
Men stackars Eroz lär väl frysa ihjäl, matte ska göra en brasa som han kan lägga sej framför och värma sej vid.

Nu ska jag städa klart sen ska jag koka lite knäck :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0