snart jul!

Ja nu är det inte långt kvar till julafton inte, var in till Valbo med Johanna igår och handlade lite julklappar så nu har jag "bara" 5 st kvar att handla till :)
Johanna kallade mej för kort Anna för i varje affär jag gick in på så drog jag kortet och det är inte likt mej, jag brukar snåla och inte handla så mkt men inte igår inte. :)

Köpte även en kofta till mej själv på gina, jätte fin var den jag har så grymt dåligt med stickade koftor och tröjor i allmänhet så jag lär försöka handla på mej lite nu.
Är ju inte direkt saker man vill önska sej i julklapp heller för man vill ju gärna prova dom först.

Nu ska jag snart fixa iordning mej och åka och jobba mellan 14.30- 21.30, kommer inte att träffa Micke på 2 dagar nu :(
Vi går om varandra, han jobbar natt och jag EM så när jag är hemma då sover han och när jag kommer hem då åker han och jobbar :(

Nä ha en fortsatt bra dag så syns vi sen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0