nu är min ledighet snart över.

Ja i morgon bitti klockan 05.30 ringer min mobil, då är det bara att kliva upp och gå ut och borsta av bilen och starta den så att den hinner bli varm tills jag ska åka.

I helgen har jag verkligen inte gjort något annat än att baka och städat :)

Har hunnit med att göra: kola, brända mandlar och 2 satser knäck och där i mellan hunnit hälsa på mamma ett antal gånger :)

Mycket snö har det kommit också har nyss varit ut och skottat men ser ut som om jag lär göra om det innan jag går och lägger mej :)  Men det är otroligt MYSIGT med snö!

Har nyss lagat en middag till mej och Micke det blev fläskfilegryta med ris, det blev JÄTTE gott.
Snart ska vi ta en promenad och efter det ska jag hoppa i badet så jag blir varm igen :)

Nä nu ska vi klä på oss och gå.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0