laddat batterierna!

ja nu har man varit ledig i två och en halv dag så nu är det snart dags att bosätta sej på jobbet igen.
Men den här helgen tror jag kommer gå ganska fort, vi ska julbaka med dom  som bor där.
Baka pepparkakshus och lussebullar mm, då kanske en annan också får lite motivation att börja baka lite hemma också. :P


Kommer grina blod om jag inte hinner se Erik ikväll :(  han kör ju min och mickes låt ikväll HEAVEN  med Bryan Adams !! ♥
Micke sjöng den alltid förr för mej, sen hade vi Bryan Adams skivan på repeat hela nätter igenom :)
Så den låten och ANGEL med Robbie Williams  ligger mej varmt om hjärtat ♥ 
Har många underbara minnen till dom två låtarna!


Nu ska jag duscha lite innan jag ska åka iväg och jobba.


Ha en bra fredagskväll alla ni som läser min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0