Julklappshandling!

Ja i dag drog jag och Johanna in till valbo för att handla dom sista julklapparna, DYYYYYYYYYYRT blev det typ nudlar resten av månaden *hahahaha* nä skämta bara så farligt är det inte.
Men som sagt var alla julklapparna är äntligen klara och jag tror att dom kommer att bli nöjda.

Men jag höll på att bli tokig på alla jävla bilar och förare som fan inte kan köra bil, jävla idioter.
Tur att jag är så jävla perfekt. :)

Nu ska jag snart åka och fira jul med mina älskade syskonbarn, dom åker ju till sin pappa i morgon så då hinner jag inte träffa dom, därför tar vi julfirandet idag ist.
Efter det ska jag hem och pynta granen och städa undan det sista.

Sen i morgon jobbar jag från 9-17 sen fort hem till mamma så vi kan börja fira julen med god mat och julklappar :)
Skönt att vi blir hemma hos mamma i år så vi slipper att åka upp till morfar, det är jätte mysigt att fira julen i gammelboning men det blir så bökigt när alla jobbar sen ska man upp dit och börja laga mat osv.

Har köpt ERIK GRÖNWALLS skiva i dag så den går varm i CD spelaren :)
Synd bara att jag inte har någon CD i bilen än, den ligger i baksätet och bara väntar på att få bli inkopplad.

Nä nu ska jag snart åka.

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0