julen är över!

Ja nu är julen över och man kan snart återgå till det vardagliga igen.
Nu är det bara min födelsedag och nyårsafton kvar :)

På julafton jobbade jag och var ledsagare till en kille hem till hans mamma, så jag fick vara med när dom firade jul.
Sen fort hem och fira jul med min familj,  fick allt som jag önskade mej:

* Presentkort på valbo (2st) och önska.
* Hello Kitty kläder, tofflor och en doftgran
* Jätte snygg jacka
* Diskmedelspump
* Prydnads kudde
* Tröja
* Pengar
* Duk

Så nu är det dags att ta tag i tapetseringen här hemma så man kan få handla lite inrednings saker :)
Ska bli så skönt när man är klar och få känna att det är "mitt" :)


Nä nu lär jag snart krypa ner i sängen, har ju min jobbhelg framför mej.
Lör: 7-21
Sön: 7-20

Så nu vet ni vart jag kommer att tillbringa min helg någonstans :(

                                                              GOD NATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0