ja se det snöar ja se det snöar

Det var väl roligt hurra  :)))

Men igår kväll när jag skulle hem från jobbet var det inge roligt, svin halt och plogat mitt på vägen bara så fick man möte lära man köra i all snö som hade kommit :(

Men annars bara älskar jag snön som har kommit och fortsätter att komma :)

Nu har jag snart sovit en vecka utan min älskade Micke, har ju blivit van att ha han hemma med mej nu när han har jobbat eftermiddag ett tag, så det känns lite svårt att inte ha honom brevid mej när jag ska sova :(

men det är ju snart helg så då får vi sova ihop igen.

 i går var det min och Mickes 8 års dag ♥

Tänk att tiden har gått så fort, i 8 år har vi delat vårat liv i hop och jag älskar dig så otroligt mycket, du är mitt allt.

Nu ska jag krypa ner i sängen med Eroz ska ju jobba i morgon, sen är jag ledig i 3 dagar :))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0