gud vad glad jag blev idag..

När jag slog upp mina blåa och såg att det var snö ute, marken är alldeles vit :)
Eroz blev lika glad han också, kutade satan när vi var ute på morgonpromenaden, ner med näsan i snön och nosa runt han blev alldeles vit om nosen.

Älskar vintern den är så mysig, nu börjar jag få jul känslor


Micke är och jagar älg idag i Järbo någonstans :) Gissa om han var glad i går när han skulle få jaga älg idag. Sötpojken min :)


Nu på morgonen har jag hunnit med en fika och pratstund med Sarah, städat lägenheten och lagat mat och nu sitter jag och väntar på att få åka och jobba :(
Kommer att missa fruarna idag :((

Sen i morgon och på torsdag är jag ledig eftersom jag går på min 12 timmars helg på lördag :( Så nu vet ni vart jag kommer att bo hela helgen :( Kommer att jobba från 8.30- 21.30..

Nä nu ska jag fixa till mej lite.

Ha en bra dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0