väntar på att få åka och jobba.

Ja jag börjar halv 3 idag och slutar 20.00 så jag har en kort dag :)

Men jag hatar att jobba em egentligen, känns som om man bara sitter och väntar på att få åka och jobba, bättre att jobba förmiddag för när man slutar vet man att man kan göra vad man vill har inget som väntar.

 

Ja nu börjar hösten komma smygandes oxå, ser att några löv börjar bli gula men jag tycker att hösten är en jätte mysig årstid när man kan tända en massa ljus och sitta inne och mysa vid brasan och dricka en kopp te.

Var hem till Marina idag på morgonen och kollade lite i nya partylite katalogen JÄTTE mycket nya fina saker där i, skulle nog vilja ha allt.
Dom hade lite julsaker med oxå så då blev jag att längta till julen.

Nu får jag ju göra jul i en ny lägenhet med större utrymmen att ställa mera julsaker på :)

Nä nu ska jag dricka en kopp kaffe och sen åka till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Marina

jag saaaaaknar! <3 måste prata ur mig lite skit till dig snart... jag tror jag dööööör annars! :)

2009-09-02 @ 22:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0