sköööön dag!

Idag har jag inte gjort många knop.
Var hem till mamma när jag vaknade och hälsade på lite, var ett tag sedan jag träffade min mor och far.

Efter det så var jag bara hemma en liten sväng innan jag åkte hem till Marina och fikade Sarah kom oxå dit. :)
Satt o pratade lite skit som vanligt... That's life :)

Ikväll ska jag gå på fotboll med min älskade syster.
J-ås möter O-bo, spännande kommer det att bli :)


Har nu även fått anställningsavtalet och en egen rad på kaplan :)


Så nu känner man att man har det mesta på det torra. :)
Först körkortet nu fast anställning inte mkt som fattas för att allt ska vara komplett nu :)

Börjar min första dag som anställd på onsdag kl 14.30 :)
sen har jag 2 dagtidspass innan jag blir ledig i 2 dagar, har en väldigt bra rad, sen jobbar vi bara var tredje helg så skönt att slippa jobba varannan helg.
Plus att  jag trivs otroligt bra där :)







Kommentarer
Postat av: Sarah

Anna.....du vet vad som fattas! det är bara att jobba på, ibland får man offra sig! Puss

2009-08-24 @ 18:17:41
URL: http://tuvansarah.blogg.se/
Postat av: Annika

Är så glad för din skull ska du veta... Alltid tillsammans heter det <3

2009-08-25 @ 07:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0