jobbig helg.

Jag ska snart åka o jobba, sen blir det jobba 12 timmars hela helgen....
Kommer inte att kunna göra någonting i helgen, börjar 7 och slutar  8 på kvällen.

Så i helgen får ni klara er utan mej :P hahahaha, men det ska väl fungera det oxå kanske :P

Nästa vecka har Marina ledig vecka så då tänkte jag passa på att terra henne, var ju ett tag sen vi fikade på trappan nu, vi får hoppas på finväder bara .

Sen har jag börjat packa lite inför flytten eller lite och lite kan jag ju inte säga, har blivit några kartonger som står i sovrummet nu :P
Men det e bara bra att få bort en massa skit som bara står o samlar damm, har slängt hur mkt som hälst.

Gått igenom köket oxå, vet inte hur mkt plastlock som jag hade liggandes som inte passar till nå byttor så allt sådant är slängt. :)

Micke börjar väl bli lite orolig att vi inte ska ha nå saker kvar snart, att allt är undanpackat :)

Nä nu ska jag äta någonting innan jag åker.

Ha en bra helg mina nära och kära så syns vi.

Kommentarer
Postat av: marina

låter bra det :) <3

2009-08-14 @ 19:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0