Jobb jobb och åter jobb...

Ja har inte gjort annat än att jobbat dom här dagarna, känns som om jag jobbar hela tiden, men men det ger ju pengar :)

Den här veckan skulle jag ha varit ledig i tre dagar men jag tog på mej ett extra pass plus att på onsdag ska vi ha en obligatorisk brandutbildning som jag måste gå på, så jag blev bara ledig en dag ist...
sen jobbar jag hela helgen 12 timmars...
Så det blir en lugn helg för mej kan jag säga, kommer att vara helt slut på söndag kväll...

Undra hur det blir nästa vecka då eftersom det här är sista veckan på mitt sommarjobb, får jag fortsätta jobba på en gång eller kommer det att dröja innan jag får min fasta anställning??


Koppars och Emmy blev föräldrar i  natt till en liten Liam. Gratulerar ännu en gång.
Måste kännas skönt nu när 9 månaders längtan är över :)

Carro blev även hon mamma till en liten Thelma den 7/8 Grattis till er oxå. :)

Nu ska jag snart på fotboll med Johanna och Marina <3

Ha det så bra alla mina vänner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0