Underbart!!

När jag vaknade på morgonen skickade jag ett meddelande till Marina o fråga om vi kunde sitta ute på altanen o fika lite, o passa på att sola när solen var framme.
Tog Eroz med mej så han fick leka lite med Milou igen.
Var så jäkla skönt att sitta där så jag vela inte gå hem, men dom skulle iväg o äta så jag lära :(((

Hoppas att vädret blir lika fint i morgon oxå, men jag hörde att det skulle regna då :((

Påska middagen igår blev lyckad oxå tror jag, dom sa att det var gott iaf.
Sen blev det lite drick av under kvällen, Bosse och Ingalill kom en sväng oxå :)

Micke blev lite dragen, men han är inge dålig idag.
Direkt efter att han hade vaknat så hörde jag hur han slammrade nere i köket, han höll på att plocka ur och i diskmaskinen och städade undan lite efter gårdagen, var nästan så att jag höll på att göra ett kors i taket :)

Nä nu ska jag hem till Johanna o hälsa på lite kanske ta en kopp kaffe på hennes altan oxå :))

 Puss o Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0