Regn, regn och åter regn...

Idag har jag tvättat upp ALLA kläder jag äger o har känns det som, jisses vad mkt tvätt jag hade..
Synd att det har regnat hela dagen bara, tvätten hade ju torkat jätte fort om det hade fått hänga ute, nu lär jag vänta tills i morgon innan jag kan vika allt o stoppa in i garderoberna :(((

Micke jobbar natt så det blir bara jag o djuren i sängen i natt, kan vara mysigt det oxå men jag vill ha min  Micke hemma om nätterna, det e skönt när han jobbar EM för då kan jag kolla på dom programmen som jag vill se utan att han stör :P
Men jag vill ha honnom  hemma när jag ska sova..


Om  6 dagar drar jag till Falun o ska försöka fixa mitt efterlängtade körkort, undra hur det ska gå då....
Jätte nervös redan nu...
Men det e bara att bita ihop, jag vet ju att jag kan köra bil, det e bara teorin som jag har svårt för men det e bara att plugga järnet när jag är i Falun.
Ska bli lite kul att åka iväg oxå, se hur Micke klarar sej här hemma..
'Annars e det ju jag som sköter allting men nu blir det  han som ska ta hand om tvätt, mat och städning mm. :))
Kanske han lär sej lite :)))

Nä nu ska  jag kolla på tv o slappa i soffan ett tag innan kvällspink med hunden sen sova.

HA det så bra Puss o kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0