Nu är det nära....

Var har tiden tagitvägen??
Tycker inte att det var så längesedan jag satt o sa att jag hade 3 veckor kvar innan jag skulle åka till Falun, men nu är det bara lördagen kvar sen åker jag på söndag em någongång. :(

Lära ringa till dom idag oxå för jag hade inte fått  informationspappret från dom än, dom hade glömt att skicka iväg det så jag fick det på mailen ist, och där läser jag att det kostar 10.100  men till mej sa dom att det kostade 9.400 så det var bara att ringa igen o kolla så att man inte kommer med för lite pengar. + att det skulle ha varit ett förskottsbetalning ca en månad före så man var garanterad en plats...
Men eftersom det hade blivit så mkt krångel med papper o allt så skulle jag få betala 9.400 och att jag var garanterad en plats utan förskottsbetalningen, för det var ju inte mitt fel att dom hade glömt att skicka informationen till mej, så det  var ju snällt. =)

Nu känns det iaf som om att jag har lite koll på läget, ska börja packa snart så jag får allting med mej.. Måste ha en väska oxå som  jag får plats med kläder för 5 dagar, badlakan, sängkläder mm.
Hmm vem har så stora väskor då??

Nä nu ska jag sätta mej o fundera lite över det här...

Ha det bra så länge så hörs vi senare i kväll.
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0