Jobbig dag.

Idag har jag haft fullt upp hela dagen, körning kl: 9.30. Det gick jätte bra, tyckte att jag körde lite för fort in i korsningar bara.:) Efter det sätt jag o pluggade till 12 tiden ca.. Skulle sen gå och äta lunch beställde en pizza men jag han inte äta för körskolan ringde o sa att vi skulle åka till halkbanan och göra första delen av riskutbildningen.. Sitta i 3-4 timmar o lyssna på någon som pratar om droger o alkohol var inge kul, och att det kosta 800 kr gjorde ju inte saken bättre heller.. Kom tillbaka till körskolan vid 5 tiden o då var jag så hungrig att jag höll på o dö.. Nu sitter jag o kollar på tv med killarna.. Längtar hem..... Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Mikaela

låter inte som en så rolig dag

2009-04-20 @ 19:52:51
URL: http://tindraa8.blogg.se/
Postat av: Marina

Vi saknar dig redan :)

Puss <3

2009-04-20 @ 22:04:18
URL: http://axelssonmarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0