Idag är det ingen vanlig dag.. :)

Nej för det är Eroz födelsedag :).

Ja våran hund fyller 1 år idag♥
Dagen började med att Johanna kom med Eroz och Axel så dom fick leka av sej med Eroz.



Sen var jag och Micke ute o städade bilarna, både insidan och utsidan.
Så nu blänker dom Saaben och Tojjan. :))

Följde med Marina upp till Mansikamark  där hon skulle lämna av Bella.
När vi skulle åka därifrån så körde vi fast rejält :)))
Var lera över hela bilen, och halva däcket var täckt av lera, så mkt hade vi sjunkit. =)
Lära ringa till Ove så han fick komma och hjälpa oss därifrån.

Nu på kvällen har jag o sweetie ätit taccos och kollat på så ska det låta.
Nu ska jag läggikull mej på soffan  o låta maten sjunka lite innan jag ska klä på soffan sin klädsel.

puss o kram.


Kommentarer
Postat av: Esther

Pussar till Eroz på hans dag idag.



Postat av: The driver

...aa... fy fan för den där jävla gården! :(

2009-04-10 @ 21:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0