Helt slut som människa!

Jag har städat o grejat  och lagat mat hela dagen känns det som.....
Har hunnit gjort några matlådor åt Micke så jag vet att han får ordentlig mat när jag e borta, ja jag vet att jag skämmer bort honom, men gör man inte det med folk man älskar??  :)

Blev grillat till kvällsmat idag, sen mys pys framför tv:n...
Tänk vad tomt det kommer att kännas o sova själv utan Micke om nätterna.
Ingen som ligger o kramar om en innan man somnar :(
Och ingen Eroz som far runt i sängen o bökar... :(

Sen har  Jag o Micke varit ute i skogarna och på byn och kört lite så jag har övat på start i backe mm....  
Var så roligt så..
Längtar till den dagen jag kan sätta mej o köra själv, vart jag vill och när jag vill :))

Nä nu orkar jag knappt ha ögonen öppna mer...
Måste sova nu.

God Natt o sov så gott.    ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0