helgen är snart slut.

Nu ska man snart tillbax till Falun :(
Håller på att tvättar upp lite kläder som jag ska ha med mej o ska snart börja packa väskan igen.. :(

Men det e ju kort vecka så jag åker hem redan på Onsdagen för  jag skriver ju upp i Gävle så jag får åka hem en dag tidigare än dom andra.. :)))

Sen ska jag bara tillbaka en dag, o ha uppkörning :)
 sen ska jag bara vara hemma, tycker jag har varit borta mkt nu den senaste tiden..

Känns jobbigt att jag vet redan nu att jag kommer att känna mej så ensam när jag ska lägga mej i kväll....
Hatar att sova borta..

Igår var jag på fest, syrran fyller ju 30 så vi firade henne på folketshus.
Temat var glitter o glamour :( var inte lätt att hitta kläder inte....


men det var trevligt, god mat o singstar vad mer kan man begära :P

nä nu ska jag mysa lite med hunden.. :)

Ha det  bra alla mina vänner så ses vi på Onsdag

PUSS O KRAM   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0