HC...

Vilken piss dag jag har haft idag...
Vakna av att jag var akut  pinknödig, rusar ner till toan kommer bara nå ynka droppar och svider som SATAN.
jaha, nu har man åkt på urinvägsinfektion, blir PC igen då :(((
Har sprungit på toan med   15 min mellanrum hela dagen för några ynka få droppar som svider satan. :(

Ringde   till Hc fick till svar att dom skulle ringa upp mej halv 4 och än har dom inte ringt....
Blir så jävla förbannad ska jag få vänta tills i morgon för att få en undersökning eller????


Annars har det vart rätt ok dag förutom det jag skrev överst.

Vaknade av ett mess från Sarah då hon fråga om jag vela komma på frukost och det tackar man ju inte nej till :)
Tog Eroz med mej så han fick leka av sej med sin flickvän Esther.

Nä nu ska jag läsa igenom papprerna som jag har fått från vägverket =)


Puss o Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0