Härligt slut på dagen!!

Har städat på övervåningen idag, bäddat rent o sprutat med lavendelsprayen så nu luktar det rent o frächt.
Det kommer att bli sååååå skönt att lägga sej ikväll. *längtar*


Orkade inte göra någon mat idag så Micke fick åka o köpa pizza :)))
Men nu e det slut ätet med skräpmat, måste börja tänka på figuren nu mkt slarv senaste tiden, INTE bra!!

Kollade på whipeout, faaaaan vad jag skulle vilja prova på den banan.
Fatta vad kul det skulle vara =)

Nu sitter jag med fötterna i fotbad o ansiktsmask på, nu ska man bli topnotch.. hehe

nä nu ska jag bara sitta o njuta ett tag,

Puss o Kram♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

vaaaa??? ja ville ju osså ha pizza :( BUHU nu vart jag lessen....

2009-04-12 @ 23:07:35
URL: http://www.nogg.se/JNilsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0