Har såååå mkt att göra.


Ja, jag  ska bjuda Ove, Marina och Johanna på  mat ikväll...
Jag måste hinna med att plocka undan och städa hela lägenheten,
Förbereda med maten så det  mesta är klart så jag inte står där i sista sekunden o plockar o har mej med mat hit o dit.

Sen är det mkt annat som ska hinnas med  oxå, fattar inte varför jag jämt spar med allt till sista sekund för??? WHY?

Sarah o Johanna kom o löste melodikrysset på nu på morgonen, vi klara hela =) *stolt* hehehe...
Pensionärs varning, men det e ju såååååå kul.

Nä nu har jag inte tid att sitta här nå mer..  ha det så bra allihopa idag.
 
GLAD PÅSK!!!





puss o kram♥


Kommentarer
Postat av: Lilla jag!

Vi är skitaduktiga! Puss i påsk!

2009-04-11 @ 17:47:18
Postat av: älsklingssyster

klart att vi klarade hela eller ja inte jag kanske men jag kunde 1 iaf :) haha tack för god mat love yooooou <3

2009-04-12 @ 13:41:39
URL: http://www.nogg.se/JNilsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0