besiktning av Tojjan :)

jag o Johanna tog Tojjan in till Sandviken idag för att få dommen på den, var ej så farligt bara handbromsen som skulle åtgärdas :P
Trodde att det skulle vara mkt värre eftersom den aldrig körs och får stå hela vintrar utan att få rulla någonting. =(
Men nu blir det snart ändring på det :) ringde från körskolan nyss..
Nu är allting bokat o klart.
Om allt går som det ska har jag körkort innom 3 veckor :)))  nervös?? svar: JA

Ha ha ha jag o johanna viste inte alls hur vi skulle göra när vi skulle komma innanför portarna, så vi började ringa runt till folk för att fråga om man skulle stänga av bilen lr låta den stå på mm. :)) vi e en klass för sej vi.

När vi kom hem så kom vi på att vi skulle hämta en släpvagn hos Farfar o köra en massa skit till kasen, premiär körningen för Johanna med släp.
Men det gick jätte bra, jätte duktig på att backa mm.

Så idag har vi varit jätte duktiga jag o Johanna *klappar på axeln*

Nä nu ska jag sätta igån en storstädning här hemma, tycker att jag inte gör annat än att städar men det blir ju så jävla skitigt inne på engång när det e så lerigt o grusigt ute.

♥ Ha en bra dag!!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0