Äntligen..

Idag har jag fått min medicin, nu kan jag nästan kissa normalt igen :)
He he kul att veta va??

Igår fick jag mina fina linjeljus, blev jätte fint i mitt vardagsrum nu är helt kär i dom.
Finns kort på bilddagboken orkar inte lägga in dom här idag, kanske i morgon får se. :)

Idag var jag o Mor till O-bo och åt lunch på trillin, dom har en så jävla god pastasallad med kycklingröra där, me löööv.
Sen åkte vi o fika med Sara på begravningsbyrån  Bettan o Anders kom oxå dit.

Sen åkte jag hem till Johanna så hon fick färga håret på mej, så nu e jag lite ljusare =)
En jätte bra färg tyckte jag, man skulle bara ha den i 10 min så man satt sitta o lida med en svidande hårbotten länge.
Känns inte ens att jag har färgat håret så den kan jag rekomendera bara jag har tagit reda på vad den heter... Glömt de..

Micke har nyss åkt till  jobbet så jag sitter här i min ensamhet o inväntar Greys anatomi,hörde att det skulle bli dubbelavsnitt oxå, härligt då vet jag vad ja ska spendera kvällen med iaf.

Puss o Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0