Äntligen hemma!!

Ni kan inte ana hur bra det känns att vara hemma..
 Borta bra men hemma bäst..
Har haft en väldigt lärorik vecka iaf, har kört 2-3 lektioner per dag, och det e fan inte lätt att köra i Falun, så jävla trånga vägar och högerreglar o regler man fan aldrig har hört talas om.....
Men jag hoppas att det ordnar sej endå..

Bott med tre killar oxå, 2 st var jätte trevliga, men en av dom hade jag kunnat döda redan första dagen..
20 år o bor med farmor sin, en riktig jävla nörd.
kunde inte ens öppna en champinjonburk för han viste inte ens hur man gjorde. ?
Gjorde inte saken lättare att han pratade stockholmska oxå, nä det var då tamejfan den drygaste personen jag någonsin har träffat...


Dom andra  2 kom jag riktigt bra överens med, satt o prata o kolla på tv hela kvällar, medans fjanten satt o spela nintendo.. :) de enda han pratade om var sin jävla mataffär spm han jobbade på, han verkligen älskade att jobba på Coop o snacka om vat folk köpte mm... ? 
Nä nu blev jag IRRI igen...



Nä nu ska jag hooppa in i duschen o sen ska jag bara slappa i MIN soffa o bara vara..
Puss o Kram   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0